در دنیای واقعی در موارد زیادی با مات شدگی مواجه می شویم مثلاً هنگامی که شیشه عینک خیس می شود، لنز دوربین اشتباه فوکوس می کند ، چشمانمان غبار بسته است ، از یک شی سریع در حال حرکت عکس برداری می کنیم و …
در تمام موارد فوق یک تعبیری ذهنی ساده از مفهوم مات شدن داریم و آن اینکه اشیا بر سر جای اصلیشان نمایش داده نمی شوند یا به عبارتی به جای اشیا بهتر است بگوییم که نقاط تصویر در جای اصلیشان نمایش داده نمی شوند ، ولی هر تصویر نقاط خود را دارد و نقاط جای یکدیگر را نمی گیرند بلکه بر روی هم تاثیر می گذارند. در این پروژه به مات سازی تصاویر پرداخته شده است برای این منظور از الگوریتم کرنل گوسی استفاده شده است که کد آماده متلب آن را می¬توانید از این قسمت دانلود نمایید.


بلافاصله بعد از پرداخت به ایمیل شما ارسال می گردد

دریافت فایل اجرایی این شبیه سازی در نرم افزار Matlab

رایگان – خرید